Els alumnes de Primària i ESO van gaudir de la gimcana lingüística de Sant Jordi

Les classes de 3r i 4t d’ESO organitzen jocs en català per a primària i ESO en una jornada plena d’aprenentatge i diversió

Un grup d'estudiants de 4t d'ESO fent l'activitat del Tabú a un grup de 1r d'ESO. (Foto: Sant Josep)

El passat 23 d’abril, l’escola Sant Josep va organitzar uns jocs per celebrar el dia de Sant Jordi amb una jornada especial dedicada a la llengua catalana. Amb motiu d’aquesta festivitat, es van preparar diversos jocs lingüístics organitzats pels alumnes de 3r i 4t d’ESO, amb l’objectiu de fomentar l’ús del català d’una manera dinàmica i divertida.

Durant l’activitat, els estudiants van participar en jocs com Stop, Tabú, Picalletres, Wordle i Paraules Humanes, entre d’altres. Aquestes propostes van combinar l’aprenentatge amb l’entreteniment, cosa que permet als alumnes posar a prova el seu vocabulari, l’agilitat mental i el treball en equip.

La iniciativa va ser molt ben rebuda pels alumnes, que van gaudir d’una jornada diferent en què la llengua catalana es va convertir en la protagonista. Aquest tipus d’activitats reforcen no només el coneixement lingüístic, sinó també l’interès per la cultura i les tradicions pròpies de Sant Jordi.

Els alumnes de 3r d’ESO van fer activitats dedicades a 5è i 6è, i els de 4t d’ESO, a 1r d’ESO i 2n d’ESO. Fa 6 o 7 anys es va crear aquest costum tan representatiu per al dia de Sant Jordi.